DOBRY DZIEŃ - rano

Śledzik w piżamie to ciekawe zjawisko.
Niby śledzika odrobina, delikatny z żurawiną, ta jego inność sprawia, że pizama staje się wytwornym strojem a całość pachnie dobrym nastrojem.
Kilka łykow płynu, garść leków i biegiem przed telewizor.
Od kilku dni mam tę manierę, że przed telewizorem stoję.  Też mnie to dziwi, chwilami nawet przeraża ale co tam?
Kiedyś trzeba spróbować.
No to próbuje. 
Wychodzi mi to średnio i raczej z deka pokracznie. Tu wyciągnij, tam podnieś,  pochyl, uchyl, wypnij, napnij, powtórz (litości, ile razy?) wytrzymaj, zmień pozycję 
( normalnie od razu Kamasutra mi w głowie) i tak do kolejnej zmiany pozycji.
Ci w TV to chociaż morską bryzę mają w gratisie a ja co?
Ból wszystkiego wszędzie nieustajacy.
Nic to, walczę dalej.
Połóż się,  wyciągnij, wypnij, unieś powoli, wytrzymaj...
No dobra, wytrzymuję pół godziny i moje poczucie dobrze rozpoczętego dnia wznosi się pod sufit.
Pora odpocząć. 
Nie,nie, nie...nie leżymy...
Gorąca bryza...( czytaj:prysznic) unosi się subtelnie, pozwalam sobie na odrobinę perwersji błądząc strumieniem wody po obolalych mięśniach. 
Czuję! 
To już coś!
Czuję......wrzątek ( ot takie moje upodobanie)   mieszam go z garścią soli polewamy olejem i moje cialo nagle dziekuje mi za  tę poranną porcję pieszczot pielęgnacyjnych. 
( No,No...nie mylić z tymi innego gatunku;)
Jeszcze kilka muśnięć ręcznikiem,  odrobina pachnidlła, balsamu, kremu i tych wszystkich codziennych cudowności, które dodają blasku kobiecie...
I już!
Dzień uważam za rozpoczęty:)

Komentarze

  1. Jejku, taki kawał roboty od rana? Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zdarza mi się stać , wyginać , podskakiwać, a nawet leżeć i klęczeć przed telewizorem! Co ta pandemia z nami wyprawia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę Ci w sekrecie, że zaczyna mi się to podobać:)))

      Usuń
  3. Śledzik w piżamie jakoś dziwnie mi się kojarzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha :))))))
      A wiesz....jakos wyjątkowo nie wpadłam na to:)))
      No No... I ileż radości przyniosłeś tym jednym zdaniem:)
      Pięknego Dnia Ci życzę:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty